Re: [WEB] Status for ny hjemmeside

Frank Damgaard wrote:

> Jeg vil antage det kan rettes, det er et link til sslug der er indtastet hvor man
> har glemt at & skal skrives &

Mit gæt er, at ordet "subject" fejlagtigt bliver oversat til ordet
"emne", hvilket ødelægger funktionaliteten.
Jeg har ingen ide om, hvor svært det vil være at undgå den oversættelse.

Siden "Indmelding" bør vel også have overskriften "Indmelding ..." eller
linket skal ændres til Tilmelding i menuen.

Samme side har en oversigt over postlisterne, mens linket med postlister
er til en tom side. Det vil nok være mest hensigtsmæssigt at flytte
oversigten over postlisterne, og så blot linke til den fra
Indmeldingssiden.

Efterhånden som de forskellige lokalgruppers beskrivelser komme ind, bør
de fjernes fra wikien. Tilbage bliver så dagbøger og lignende dynamisk
indhold på wikien, og så er spørgsmålet, om ikke den kunne få et mere
forståeligt navn i menuen. Noget i retning af "Medlemmerne skriver",
"Brugernes sider", jeg har ikke den helt geniale ide.

I forhold til den nuværende hjemmeside er det en stor fornøjelse at
klikke rundt i den nye. Flot, stramt layout som fremhæver indholdet og
gør det let tilgængeligt. Det bliver spændende at følge den videre
udvikling, efterhånden som de forskellige sider fåŕ indholdet på plads.