Re: [WEB] Arbejdslørdag på sslug-nyt-web.

I sslug.web, skrev Jesper Krogh:
>  Gitte og jeg har vedtaget at stikke næserne sammen et sted i København
>  (relativt centralt, to be determined) lørdag d. 30 kl. 13.00, hvor vi
>  vil forsøge at få en Zope-løsning op at stå til SSLUG's nye webside.

Det bliver Café Retro http://www.cafe-retro.dk/

Svar gerne på denne mail hvis du har intentioner om at komme.

Gitte bliver forsinket pga. noget møblement :-)

Jesper

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 19:03 CEST [an error occurred while processing this directive]