Re: [TEKNIK] OT men har nogen smtp problemer??

On 16 Aug 2013 at 11:41, Martin Møller Skarbiniks Pede wrote:

> Det kan også igen skyldes din forkerte PTR.
> Jeg tror stadigvæk at dit hovedproblem skyldes at du ikke har
> fået DNS op korrekt.
Det problem var også med min gamle isp, der havde jeg korrekt rdns...

Jeg takker for jeres tid, og håber at det bliver bedre når jeg får
rettet dns'en ;-)

/Danjel

> Mvh
> Martin

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2013-09-01, 02:05 CEST [an error occurred while processing this directive]