Re: [TEKNIK] OT men har nogen smtp problemer??

2013/8/16 Jungersen, Danjel - Jungersen Grafisk ApS <sslug@sslug>:

> Jeg må rykke min isp for en opdatering.
>
> Jeg var også bare interesseret i at vide om andre havde samme
> (mærkelige??) oplevelser.
>
> Jeg ser også nogle mærkelige ting (f.eks. lansomme svar) fra hotmail,
> men det har jeg fikset ved at forlænge min ip-timeout.
> se f.eks her:

Det kan også igen skyldes din forkerte PTR.
Jeg tror stadigvæk at dit hovedproblem skyldes at du ikke har
fået DNS op korrekt.

Mvh
Martin

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2013-09-01, 02:05 CEST [an error occurred while processing this directive]