Re: [TEKNIK] OT men har nogen smtp problemer??

On 15 Aug 2013 at 9:49, Martin Møller Skarbiniks Pede wrote:

> [...]
> <sslug@sslug>: > Hejsa. > > Jeg har svært ved at aflevere
> mail til 2 domæner, hvoraf privat.dk er > det ene. > Det andet har
> samme mxrecord...
>
> Jeg gætter på at det skyldes TDC's spamhause opsætning.
>
> $ telnet fpo.mail.dk 25
> Trying 80.160.76.237...
> Connected to fpo.mail.dk.
> Escape character is '^]'.
> 421 4.7.1 2.104.133.28
> http://www.spamhaus.org/query/bl?ip=2.xxx.yyy.28 Connection closed by
> foreign host.
>
> Har du en korrekt reverse DNS opsætning på din ip ?
desværre ikke endnu, har for nyligt skiftet isp.

> Evt. check http://www.spamhaus.org/query/bl?ip=www.xxx.yyy.zzz
>
> Hvor www.xxx.yyy.zzz skal være din externe ip.
Jeg er ikke listet hos spamhaus...

Men så ville jeg (ville jeg mene) også være lukket helt af.
Min server får lov til at aflevere, efter 5-10 forsøg.

:-)
Danjel

> [...]
> Martin

> --
> Til uvedkommende, der læser med: Der er ingen grund til at læse min
> mail. Jeg har intet at gøre med FARC, al-Jihad, al-Qaida, Hamas, Hizb
> al-Mujahidin eller ETA. Jeg har aldrig gjort Zakat, går ikke ind for
> Istishad, har ikke lavet en bilbombe eller kernevåben og jeg ved
> dårligt nok, hvad Al Manar og  betyder.  Men tak for den
> udviste interesse.
>
> Leve Ligemageriet!
> Styrk pøbelvældet!
> Bevar misundelsesafgifterne og cafepengene!

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2013-09-01, 02:05 CEST [an error occurred while processing this directive]