Re: [TEKNIK] K=3DF8b af laptop

Michael Rasmussen wrote:

> Nice, så lige denne:
> http://www.refurb.dk/products/941-ibm-lenovo-brugt-thinkpad-w510-brbar-kun-7499kr-billigst.aspx

Jeg havde brug for en overspringshandling tidligere, så jeg spammede deres
chat-support lidt.

Tilsyneladende kigger de på, på et tidspunkt at tilbyde maskinerne uden MS
Windows.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2013-05-07, 11:01 CEST [an error occurred while processing this directive]