Re: [TEKNIK] K=3DF8b af laptop

On Wed, 01 May 2013 23:02:15 +0200
Mogens Kjaer <sslug@sslug> wrote:

> Min w510 har en:
>
> Bus 001 Device 004: ID 147e:2016 Upek Biometric Touchchip/Touchstrip Fingerprint Sensor
>
> og den virker ikke med den Linux distribution jeg kører (CentOS).

En FOSS driver findes her: http://www.n-view.net/Appliance/fingerprint/
Ifølge udvikleren har han testet på Fedora 10 og 12, så mon ikke også
den virker på CentOS.

En komplet guide for Ubuntu findes her:
http://menelkir.itroll.org/2010/05/upek-biometric-touchchiptouchstrip.html

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2013-05-07, 11:01 CEST [an error occurred while processing this directive]