Re: [TEKNIK] K=3DF8b af laptop

On 05/01/2013 05:31 PM, Michael Rasmussen wrote:
On Wed, 01 May 2013 08:43:52 +0200
Mogens Kjaer <sslug@sslug> wrote:
Virker fingeraftrykslæseren?

Der er ikke en sådan i maskinen, så det kan jeg ikke svare på. En
tidligere T-410S havde en sådan, og den virkede med Ubuntu-10.04.

Men følgende skulle virke:
Upek Biometric Touchchip/Touchstrip Fingerprint Sensor
SGS Thomson Microelectronics

Min w510 har en:

Bus 001 Device 004: ID 147e:2016 Upek Biometric Touchchip/Touchstrip Fingerprint Sensor

og den virker ikke med den Linux distribution jeg kører (CentOS).

Den forrige Lenovo jeg havde (x61s) havde en fingerprint reader der virker med CentOS 5&6.

Man kan vist finde closed-source drivere så min w510 fingerprint reader
virker, så derfor var jeg interesseret i at vide om der var noget
opensource i Ubuntu der klarer det problem.

Mogens

--
Mogens Kjaer, sslug@sslug
http://www.lemo.dk

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2013-05-07, 11:01 CEST [an error occurred while processing this directive]