Modtage multicast fra et VLAN

Lad os antage at jeg har oprettet VLAN 2048 på mit lokale netværk.

Lad os også antage at der på dette VLAN findes et antal TSoIP muticast strømme. Fx kunne en af dem hedde 239.255.120.14.

Når jeg så for givet min Linux-PC et interface til det VLAN, kan jeg så tilgå min multicst med VLC eller Mplayer?

(Hvis jeg kan, hvordan gør jeg?)

<LONGSHOT>

Hvordan gør jeg på en MACOSX?
</LONGSHOT>

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2013-05-07, 11:01 CEST [an error occurred while processing this directive]