Re: [TEKNIK] K=3DF8b af laptop

On Wed, 01 May 2013 16:44:51 +0200
Martin Schlander <sslug@sslug> wrote:

> Derfor synes jeg at http://www.refurb.dk/ ligner lidt af et slaraffenland.
> Jeg har dog endnu ikke handlet der selv, men det er første sted jeg vil
> kigge, når det bliver nødvendigt at udskifte min nuværende maskine.

Nice, så lige denne:
http://www.refurb.dk/products/941-ibm-lenovo-brugt-thinkpad-w510-brbar-kun-7499kr-billigst.aspx

Bemærk med fuld HD skærm! Den er en fantastisk maskine for Linux, da
jeg positivt ved, at den virker 100% med alle Debian derivater (Debian
Wheezy, Ubuntu 12.04, Mint 13) Redhat derivater (RHEL 6, Scientific
Linux 6, CentOS 6 samt Fedora)

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2013-05-07, 11:01 CEST [an error occurred while processing this directive]