Re: [TEKNIK] NemID, Chromium, Suse 12.1 - Icedtea plugin forældet?

Mogens Jæger wrote:

> Jeg er også forvirret

Det lyder som om i må gøre op med jer selv om i har mest tillid til
openSUSE's security team eller Chrome/Chromium.

Jeg ved godt hvem jeg ville vælge ;-)

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2012-12-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]