Re: [TEKNIK] Problemer med lænkning

On Fri, 30 Nov 2012 21:17:41 +0100
Robert Larsen <sslug@sslug> wrote:

> Nej, det er ikke nødvendigt, for alle funktioner, jeg bruger, er
> defineret i openssl/sha.h
> Compileringen går fint, det er kun lænkningen, som går galt:

Ja, men implementation ligger i et shared library, som åbenbart ikke
bliver linket med, såfremt #include <ssl.h> mangler.

Husk, da du linker til shared libraries, bliver selve implementationen
af funktionerne først testet på linker tidspunktet - dette kendes også
under begrebet late binding.

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2012-12-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]