NemID, Chromium, Suse 12.1 - Iced tea plugin forældet?

Jeg ville prøve at bruge Chromium til min netbank, selvom jeg normalt plejer at bruge Firefox

Det har virket tidligere, men nu får jeg denne besked når Chromium forsøger at åbnet NemID java appletten:

IcedTea plugin deaktiveret, da den er forældet

Linken til Opdater Plugikn leder til en wikiside, som jeg ikke lige kan forstå kan hjæle mig

Jeg bruger Chromium for sjældent, så jeg kan ikke lige huske hvordan jeg kommer videre...

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2012-12-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]