Re: [TEKNIK] NemID, Chromium, Suse 12.1 - Icedtea plugin forældet?

Den 28-11-2012 17:26, Eskild Nielsen skrev:
Jeg ville prøve at bruge Chromium til min netbank, selvom jeg normalt
plejer at bruge Firefox

Det har virket tidligere, men nu får jeg denne besked når Chromium
forsøger at åbnet NemID java appletten:

IcedTea plugin deaktiveret, da den er forældet

Linken til Opdater Plugikn leder til en wikiside, som jeg ikke lige kan
forstå kan hjæle mig

Jeg bruger Chromium for sjældent, så jeg kan ikke lige huske hvordan jeg
kommer videre...

Samme problem her - bare klik på 'Kør nu' knappen, så virker det som det skal.

Jeg bruger Suse 12.2 (fuldt opdateret) hvor icedtea-web har versionsnummer 1.3.1-1.9.1. med java-1_7_0-openjdk.

Suse har ikke en 'ren' pakke med icedtea, kun med '-web', og på http://icedtea.wildebeest.org/download/source/ findes icedtea-web kun til og med 1.3.1 hvor der skal bruges en i version 2.0 eller højere.

Jeg er også forvirret

mvh mogens

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2012-12-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]