Re: [TEKNIK] HP LaserJet 2015DN - Ubuntu / Windows n etværk ..

2. jan. 2011 16.54 skrev Jan Sommer <sslug@sslug>:
> Kan ogs+AOU v+AOY-re en ting der skal rettes ind til h+APg-jre :-)
> Justering af printerdriveren, s+AOU den svarer til medietypen
> og -formatet
> Hvis du v+AOY-lger medie efter type og format, bliver udskriftskvaliteten
> betydeligt bedre ved brug af kraftigt
> papir, blankt papir og overheadtransparenter. Brug af den forkerte
> indstilling kan resultere i en
> utilfredsstillende udskriftskvalitet. Udskriv altid efter type for
> specialmedier, som f.eks. etiketter eller
> transparenter. Udskriv altid efter format ved brug af konvolutter.
> [...]

Jan, kan du ikke rette dit tegnsæt, dit mailprogram eller hvad det er
der forårsager denne formatering? Det er umuligt at læse hvad du
skriver...

Og husk at lade være med at top-poste, tak :)

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-02-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]