Re: [TEKNIK] HP LaserJet 2015DN - Ubuntu / Windows netværk ..

søn, 02 01 2011 kl. 18:22 +0100, skrev Kenni Lund:

> <offtopic>
> Ok, din sidste mail havde følgende i headeren:
>
> Din nuværende mail har følgende i headeren:
>
> Tak for rettelsen, æøå fremstår nu korrekt :)

> Ja, det er det desværre. Jeg kan se at SSLUGs regler ikke omtaler
> topposting direkte, der gives kun en henvisning til
> http://www.usenet.dk mht. hvordan man færdes på mailinglister og
> nyhedsgrupper. Hvis du vil gøre dine medskribenter glade, så læs
> venligst http://www.usenet.dk/?side=citatteknik.
> </offtopic>
>
> Mvh.
> Kenni

Har ændret standard indstillingen i Evolution til andres, åbenbart
ønskede, hvad angår prioritering og rækkefølge af indlæg.
Hvad http://www.usenet.dk mener er jeg kold over for.
Friheden til at vælge ... Hurra for den.
Selv foretrækker jeg self. nyeste liggende øverst;
Nøjagtig som  når fodposten har været her :-)
Gamle ting nederst .. lige inden papirkurven.
ærbødigst jas

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-02-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]