Re: [TEKNIK] HP LaserJet 2015DN - Ubuntu / Windows netværk ..

Kan også være en ting der skal rettes ind til højre :-)
Justering af printerdriveren, så den svarer til medietypen
og -formatet
Hvis du vælger medie efter type og format, bliver udskriftskvaliteten
betydeligt bedre ved brug af kraftigt
papir, blankt papir og overheadtransparenter. Brug af den forkerte
indstilling kan resultere i en
utilfredsstillende udskriftskvalitet. Udskriv altid efter type for
specialmedier, som f.eks. etiketter eller
transparenter. Udskriv altid efter format ved brug af konvolutter.
BEMÆRK: Nedenstående kommandoer og dialogboksnavne kan være forskellige,
afhængigt af
softwareprogrammet.
1. Klik på menuen Filer i softwareprogrammet, og klik derefter på
menupunktet Udskriv.
2. Vælg driveren, og klik derefter på knappen Egenskaber eller knappen
Indstillinger.
3. Klik på fanen Papir/kvalitet.
4. Vælg korrekt medietype og –format på listen Typen er eller Formatet
er.
5. Klik på knappen OK.

søn, 02 01 2011 kl. 16:37 +0100, skrev Mogens Kjaer:

> I nogle HP printere skal man indstille papirbakkerne til den rigtige
> papirstørrelse. Der sidder så nogle små kontakter der registrerer hvad
> bakken er sat til.
>
> Prøv at se om bakken er indstillet rigtig eller om der sidder noget i
> klemme i kontakterne.
>
> Mogens

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-02-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]