Re: [TEKNIK] wmv video på dr.dk

Den 01-01-2011 14:45, Martin Jochimsen skrev:

> Hej Frank
>
> Tak for dine 2 meget godt udredende mails. Nu er der flere ting jeg forstår lidt bedre!!! :-)
> Som du også kommenterer til min "løsning" med geninstallation, så hjælper det jo ikke
> meget på DR/MS problemet. Jeg har som regel nok bare glemt at vende tilbage til problemet
> der udløste min såkaldte "løsning".
> Har jeg forstået det rigtigt, at der så IKKE er noget æøå-problem i Windows?

Jeg bruger dog ikke ofte windows til media-streaming , så ....

Men mon ikke MS's egen mediaplayer og media-server er enige om deres
non-standard måde at håndtere tegnsæt?
ellers havde DR nok hørt om det for længe siden.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-02-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]