Re: [TEKNIK] php eller perl til serverovervågning?

lør, 01 01 2011 kl. 16:20 +0100, skrev Jon Bendtsen:

> Er du sikker på at der ikke allerede eksisterer løsninger som gør det du vil?
>

> JonB

Nej ikke helt sikker. Der findes nogle forskellige, men jeg synes bare
ikke lige de har passet nøjagtigt til mit hoved! :-)

Men jeg tænkte at jeg kunne lave noget backend i perl, og så noget php
til frontend'en med noget log-in osv.
/Lars

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-02-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]