Re: [TEKNIK] HP LaserJet 2015DN - Ubuntu / Windows netværk ..

Citat af "Henrik J. Nielsen" <sslug@sslug>:

Hej gruppe!

Jeg sider med et mystisk lille problem. Hver gang jeg forsøger og printe på min HP LaserJet 2015DN kræver den at jeg skal trykke på "attenttion" knappen for hvert print job. Dette gælder både for min ubuntu host, og windows maskinerne.

Der er masser af blæk på og sådan så det burde ikke være det.

Er der nogen som har været ude for dette? - evt hvordan man fixer det.

Umiddelbart lyder det som om du bruger forkert papirstørrelse.

/kallenberg

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-02-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]