Re: [TEKNIK] lidt speciel boot situation

hmm, det er vist ikke lige til med den bios jeg har.

Under opstart kan jeg trykke F10 og komme ind til noget BBS popup, hvad det så er, her kan jeg direkte vælge hvilken disk der skal bootes fra, og så kan jeg få fat på min Linux igen, men jeg kan ikke få den til at boote fra raidet så længe den SATA disk disser i maskinen. Lige pt. har jeg slået SATA helt fra i bios (bruger ikke Win videre tit).

Jeg overvejer lidt en low tech løsning med at sætte en ekstern kontakt på den sata disk.

Nogen der ved hvor man kan købe sådan en dims? Altså en tænd/sluk kontakt og ledning til brug til interne strømkabler?

/daleif

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-02-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]