Re: [TEKNIK] Muliboot USB .. (Evt PXE)

Jeg har en usb disk med grub på.

Formater disken med vfat (FAT32), Download og udpak Grub4Dos
kør grub4dos-0.4.*/bootlace.com /dev/usbdisk

Kopier grldr  grub.exe  menu.lst til roden af usbdisken.
menu.lst skal være i grub1 format - se eksempel her:
http://docnielsen.dk/menu.lst

Resten af filer og systemer du vil boote på disken kan så justeres alt
efter smag.

-Doc

--
No trees were killed in the sending of this message
However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-02-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]