Re: [TEKNIK] lidt speciel boot situation

2. jan. 2011 20.14 skrev Kenni Lund <sslug@sslug>:

> Beklager, den linje fangede ikke mit øje. Du bør kunne vælge enten
> disk eller RAID-controller i forbindelse med bootsekvens, ellers er
> det da en rimelig uheldig BIOS-implementering :) Hvis du siger at den
> selv finder ud af at boote fra RAIDet, når der ikke er noget at boote
> fra, har du så mulighed for at fjerne Win7 disken fra
> boot-prioriteringen i BIOS?
>
> Hvad er det for et bundkort du har? Jeg kunne godt tænke mig at slå
> BIOS-konfigurationen op i manualen.

Jeg tjekkede lige mine to desktops jeg havde indenfor rækkevidde - i
begge kunne jeg vælge "Disabled" for 1-4. boot device, hvilket bør
give dig den ønskede funktionalitet, hvis dit bundkort ellers kan det.
Evt. med én af dem sat til CD/USB, hvis du ønsker at kunne boote
herfra.

Mvh.
Kenni

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-02-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]