Re: [TEKNIK] openSuse repository til remote install

Martin Schlander wrote:

> Du mangler lidt til sidst i din URL, du skal enten bruge:
>
> /distribution/11.3/repo/oss/
>
> eller måske;
>
> /distribution/11.3/repo/oss/suse/
>
> (eller måske kan begge dele bruges, førstnævnte er stien til et repo af
> typen 'yast2', sidstnævnte er stien til repo af typen 'rpm-md' (aka.
> 'yum'), så vidt jeg husker er det kun yast2-repos der understøtter
> patterns, så det er nok at foretrække.)

Jeg har prøvet følgende varianter uden succes.
/distribution/11.3/
/distribution/11.3/repo/
/distribution/11.3/repo/oss/

/distribution/11.3/repo/oss/suse må lige testes.

\Henrik

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-02-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]