openSuse repository til remote install

Tjena

Jeg har behov for at installere openSuse på maskine jeg ikke har adgang til,
men har dog en nogenlunde kompetent person i nærheden af den der kan
indtaste nogle boot options.

Som jeg har læst mig til, kan man angive options så man kan få adgang til
den via ssh og køre den tekstbaserede installer.
Følgende skulle være den korrekte option:
install=http://195.135.221.134/distribution/11.3/repo netdevice=eth0
hostip=192.168.1.95 netmask 255.255.255.0 gateway=192.168.1.1 usessh=1
sshpassword=kodeordet

Men hver gang får jeg en fejl, unable to find openSuse repository.
IP er download.opensuse.org.

Er der nogen der har et tip til at løse dette ?

\Henriks

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-02-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]