Re: [TEKNIK] JMicron PCI express fast ethernet, problemer på openSUSE11.0

pokkers osse...har jeg hi-jacked denne tråd?
- det var ikke meningen!

Den 05-01-2011 10:30, Verner Kjærsgaard skrev:
> Hej liste og guruer :-)
>
> - jeg skal  boote en tynd klient fra en openSUSE11.0, kernen er
> 2.6.25.20-0.7-pae (32bit på IBM  hardware). Den nye tynde klient er
> udstyret med et funny netkort,nemlig
>
> JMC26X PCI express fast ethernet
>
> PXE boot går fint, men så knækker filmen når det loadede image skal
> starte selv, jeg mangler en driver til netkortet i klienten.
> Tyndklientsystemet er KIWI/LTSP5.
>
> eh...nogen der ved noget?

Med venlig hilsen
Verner Kjærsgaard

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-02-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]