Thinkpad t43/touchscreen og Ubuntu 10.10

Hej !

Min viden om hardware - specielt skærme - er meget begrænset. Desværre
er jeg nok kpmmet til at love mit barnebarn
på 9 år mere end jeg kan holde. Nemlig at hendes Ubuntu 10.10 kan køre
touchscreen.
Eftersom jeg har læst at netbooks + desktops generelt(mener jeg) vil
kunne afvikles ved forvalg til den kommende version af Ubuntu  i
april, forventede jeg ikke det store problen med "test" delen her og
nu.
Jeg har fundet url's på Internettet,som blot skulle lægges i
/etc/apt/resources.list od'g dereter lægges på og derefter reboot
Men hvad gør man derefter for at aktivere?
Links modtages gerne.

På forhånd tak.

Poul

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-02-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]