RE: [TEKNIK] php eller perl til serverovervågnin g?

ellers, så brug det du kender eller det du gerne vil lære !
Personligt ville jeg bruge Perl (da jeg kender det), men PHP er også velegnet til det du vil....

Søren Koch
Senior Udviklingsingeniør
Afdelingen for Brændselsceller og Faststofkemi
Risø DTU

Danmarks Tekniske Universitet
Risø Nationallaboratoriet for Bæredygtig Energi
Frederiksborgvej 399
Bygning 227
4000  Roskilde
Direkte telefon 4677 5816
sslug@sslug
www.risoe.dtu.dk

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-02-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]