(ny) network-manager-openvpn og passphrase

Jeg fik en ny laptop i dag, og fordi debian-installeren (til Squeeze)
drillede, prøvede jeg at smide ubuntu 10.10 på den. Det gik fint nok, og
med stort besvær fik jeg den også til ikke at bruge utf-8.

Nu til problemet:
Jeg har installeret network-manager-openvpn (version 0.8.1), og det
virker sådan set fint... så længe adgangskoden til min vpn-nøgle er gemt
i konfigurationen af min vpn :-( Hvis jeg ikke indtaster adgangskoden i
dialogboksen til at konfigurere openvpn-forbindelsen, kan jeg slet ikke
trykke "Anvend", men jeg vil MEGET gerne have at den adgangskode IKKE er
gemt, og at jeg skal indtaste den når forbindelsen skal oprettes, præcis
som det virkede i den version jeg bruger på Debian Lenny (0.3.2)

Er det muligt?

.Henrik

--
Linux overalt! - og det kan kun gå for langsomt!

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-02-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]