Mozilla programmer der bruger mange resurser fra start af

Kære Sslug.

Jeg vil høre om i kender nogle måder til og få skruget ned for brug af resurser når f.eks Firefox og Thunderbird lige er startet.

Jeg kom nemlig til og se at de 2 bruger efter min overbevisning ekstrem mange resurser når de lige er åbnet.
Her er et screenshoot så i kan se fra min htop.
http://testing.casoe84.org/htop_FF.png

Er også lidt forundret over hvor mange gange det ser ud til at den egentlig starter programmerne. Er også ved og tro at det også er derfor at jeg har problemer med flash video'er på nettet selvom jeg har den nyeste flash installeret.

Med Venlig Hilsen
Casper Sørensen

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-02-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]