Re: [TEKNIK] Problemer med bootscript på Busybox

Martin Møller Skarbiniks Pedersen skrev:

2010/8/13 per Jørgensen <sslug@sslug>:
Martin Møller Skarbiniks Pedersen skrev:

2010/8/12 per Jørgensen <sslug@sslug>:

[...]

Det ser ud til at man på busybox skal bruge
/etc/init.d/rcS
Heysan. Jeg fandt en løsning der kunne klare mit show. Jeg opdaterede imaget til Nabolisat - og fik en nyere kernel i denne. Derefter kunne jeg følgene: /etc/init.d/script indeholger: nohup /etc/sshtunnel &

og /etc/sshtunnel indeholdt: dbclient -T -i /home/root/.ssh/mykey -y -L 2345:localhost:22 sslug@sslug -N & (hvor det store fejl var -N som ikke var understøttet i tidligere versioner på busybox. Derefter tilføjede jeg update-rc.d script defaults - og derefter fungerede dette, men det var et spørgsmål om at få flere kommandoer i busybox kernel såsom nohup - så lykkedes det. Takker for hælpen!

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2010-09-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]