RE: [TEKNIK] find giver for meget irrelevant output

> Når jeg søger med find (fx find / -iname *xml), så får jeg udover de
> mapper, der indeholder relevant info også en masse output med
> fejlbeskeder.
>
> kan jeg gøre noget fiksere end at tilføje 2>/dev/null ?

Har du nogle eksempler på fejlbeskeder ??

Med venlig hilsen / Regards

Frank Larsen
Kimik IT A/S
PO Box 740
3900 Nuuk
Greenland
Mail : sslug@sslug
Phone: +299 34 20 00
Fax  : +299 34 20 01

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2010-09-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]