Re: [TEKNIK] find giver for meget irrelevant output

Den 13-08-2010 12:09, Donald J Axel skrev:

> Det er ihvertfald en tung omgang at bruge find på den måde, og der
> er ikke en option til at kvæle fejl-meddelelser (andet end det, du
> skriver om at omdirigere til /dev/null)
>
> Men hvorfor bruger du ikke root kontoen?

Fordi leverandøren af den #%/¤#" boks ikke forsyner kunderne med root
password....

> Eller som alm.bruger: Hvorfor bruger du ikke
>
>  $ locate -i '*xml' ?
>
>  # Husk singlequotes.
>
> Altså undskyldningen med at locate ikke er up-to-date holder ikke,
> for så kan du jo bare køre den opdatering - den bruger også find og
> tager ikke ret lang tid, ikke mere tid end den find, som du prøver
> at køre.

fordi locate ikke er installeret på den #%/¤#" boks

Det ser ud til at find med redirect af stderr til /dev/null BARE er
løsningen....

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2010-09-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]