Re: [TEKNIK] Problemer med bootscript på Busybox

Per Jørgensen skrev:

> Nu har jeg testet med at sætte echo "HELLO" >> /tmp/test.txt
> ind inden kommandoen køres - og dette virker - så det må være selve
> kodelinien der er forkert - jeg har prøvet både med og uden & i
> slutningen ! Så det kan næsten kun være den måde det bliver kaldt på!

Er du sikker på at programmet først bliver kaldt efter at der er
etableret en netværksforbindelse?

Er du sikker på at det program du vil starte er en dæmon?  (Med andre
ord: Lukker det forbindelsen til terminalen og kører videre i
baggrunden?)

Jacob
--
Harddiske er binære enheder: Enten er de nye, eller også er de fyldt op.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2010-09-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]