Re: [TEKNIK] Net(u)værk

Den 18-08-2010 18:40, Gert Holtoft skrev:

> Jeg må indrømme at jeg af bar dovenskab installerede wicd, så må jeg en
> dag med mere energi finde ud af hvordan jeg får *buntu'rs standard
> netværkshalløj til at spille  som jeg vil have det
>
> mvh/gert

Før du installerede wicd, brugte du da networkmanager+gnome nm-applet?

I så fald er det noget med at højreklikke på appletten og vælge rediger
forbindelser, og huske at gemme inden man trykker anvend....

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2010-09-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]