Re: [TEKNIK] Ang flere regler ved ssh forbindelse

On 14/08/2010, at 15.42, Casper Sørensen wrote:

> Hej Sslug
>
> Jeg vil høre om det er muligt og sætte en ssh server op til at men kan
> connect med nøgle fil eller med password fra en specifik ip.

du kan køre flere forskellige sshD daemoner på forskellige porte.

hosts.deny/allow og firewalls kan forhindre andre end fra den specifikke ip adresse.

> Grunden til det er at mit hjemmeside program ikke kan tage min nøgle fil
> med, og normalt har brugt hjemmeside programmet til og uploade med.

den her tekst forstår jeg ikke.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2010-09-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]