dualboot: skal man defragmentere windows først

Hej

Jeg skal til at installere ubuntu på min søsters nye lenovo (m windows 7, tror jeg). Hun vil for alle tilfældes skyld gerne køre dualboot. Jeg har aldrig prøvet at installere ubuntu ved siden af windows, men tænker det mest af det giver sig selv.

Men jeg er i tvivl om hvorvidt det stadig er nødvendigt at defragmentere disken fra window inden installationen?

--
Atte

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2010-09-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]