Re: [TEKNIK] dualboot: skal man defragmentere windows først

Atte André Jensen wrote:
Hej

Jeg skal til at installere ubuntu på min søsters nye lenovo (m windows 7, tror jeg). Hun vil for alle tilfældes skyld gerne køre dualboot. Jeg har aldrig prøvet at installere ubuntu ved siden af windows, men tænker det mest af det giver sig selv.

Men jeg er i tvivl om hvorvidt det stadig er nødvendigt at defragmentere disken fra window inden installationen?

sidste gang jeg skulle installere på en dual boot defragmenterede jeg først, anvendte ubuntu to at resize windows partitionen. Genstartede i windows så den selv blev opmærksom på at størrelsen var blevet ændret. Gik tilbage til Utuntu og installerede så Ubuntu.

--

/daleif

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2010-09-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]