Re: [TEKNIK] SSH/Bash, eksisterer biblioteket?

Peter Makholm skrev:

> Du glemte lige et 'ikke', ikke?.
>
> Som jeg forsøgte at antyde, så ville jeg i din situation nok
> foretrække scriptløsningen, men jeg har et produktionssystem hvor jeg
> on the fly genererer et script der ligner noget ala:
>
>     [ -d /dir ] || exit 42 ; cd /dir ; find ...          | \
>     (while read p ; do echo $p ; ... ; done ; echo ... ) | \
>     tar -T - -cf -; date >> /var/log/some.log
>
> Men eftersom du kun har en maskine og dit script kan være rimelig
> statisk, så brug du trygt den løsning. Det ville jeg absolut gøre.
>
> //Makholm

- joh..jeg glemte et 'ikke' :-)
- anyhow, tak for vældig brugbart input!
- jeg laver SYN script løsningen - den har yderligere den fordel, at den
ikke sådan lige er til at rette i for uvedkommende :-)

- igen, tak for hjælpen og den gode ide!

Med venlig hilsen/Best regards
Verner Kjærsgaard