Re: [TEKNIK] Linux på en stick, rich contents, et nyt koncept...

Jim Oksvold skrev:

> Men skolene har råd til Skolelinux som har tatt høyde for tynne OG
> tykke klienter:
> http://www.slx.no/en/product
> INGEN behov for minnepinner og harddisker.
>
> Skolelinux er Debian Edu og således politisk korrekt.
>
> Den dagen elevene finner ut at maskinene booter på minnepinner
> så er løpet kjørt...... Minnepinner borte.
>
> Mvh
> Jim Oksvold

Minnepinne borte...

MjjjaaaaNeiiii ikke helt. For de små elever finder jo ud af, at uden
minnepinde = no internet/no Pc. Så det lærer de altså..

Men tynde klienter tror jeg ikke rigtig mere på. Mere på tykke klienter,
her ved jeg blot for lidt. Links?

Med venlig hilsen/Best regards
Verner Kjærsgaard
Open Source Academy