Re: [TEKNIK] Linux på en stick, rich contents, et nyt koncept...

Hej Peter, se mine svar in-line...

Peter Makholm skrev:

> Er det noget du har oplevet?

ja...FF (den nye) bruger Sqlite til  at gemme bogmærker, historik osv.
Sqlite knækker (kendt fejl) med file-lock osv., når den skal gemme på
NFS. Det virker simpelthen ikke og buggen ligger i sqlite. Andre
programmer har antagelig samme problemer.

> Der er nogle irriterende problemer med at firefox kun vil kører en
> instans per profil, hvilket kan være irriterende hvis man er logget
> ind flere gange.
>
> Men ellers tror jeg ikke jeg har hørt om den slags problemer.

> Er dette problemer eller en del af kravsspec?
>
> Som sådan er b allerede løst ved at have brugernes hjemmekataloger på
> NFS og c er det vel helt standard at have mail på en imap-server.
>
> //Makholm

Så derfor har de moderne programmer effektivt ødelagt det smukke med
externe home-dirs på NFS osv.

Surt show.

Med venlig hilsen/Best regards
Verner Kjærsgaard