Re: [TEKNIK] Linux på en stick, rich contents, et nyt koncept...

Verner Kjærsgaard <sslug@sslug> writes:

> a)
> Firefox og antagelig også andre programmer kan ikke fungere med deres
> dot filer liggende på en ekstern NFS server.

Er det noget du har oplevet?

Der er nogle irriterende problemer med at firefox kun vil kører en
instans per profil, hvilket kan være irriterende hvis man er logget
ind flere gange.

Men ellers tror jeg ikke jeg har hørt om den slags problemer.

> b)
> Bogmærker og andet personligt skal gemmes eksternt fx med Xmarks.
> c)
> Mail skal være externt, enten som webmail in-house eller fx Gmail.

Er dette problemer eller en del af kravsspec?

Som sådan er b allerede løst ved at have brugernes hjemmekataloger på
NFS og c er det vel helt standard at have mail på en imap-server.

//Makholm