Re: [TEKNIK] Linux på en stick, rich contents, et nyt koncept...

Mogens Kjaer skrev:

> Mystisk; jeg har kørt med NFS mountet login directory
> incl. ~/.mozilla/firefox i årevis uden problemer.
>
> Mogens

- det er meget spændende at høre, jeg mener jo også at det er straight
forward. Men det er desværre ikke det, jeg oplever...

- må man se indholdet af din exports file? Hvilke options har du sat?

Med venlig hilsen/Best regards
Verner Kjærsgaard
Open Source Academy
+45 56964223