Re: [TEKNIK] Farveproblemer i .mpg og .wm videoer

On Sunday 21 March 2010, Donald J Axel wrote:

> Jeg erindrer svagt at have haft problemer med Totem, det var
> en af grundene til at jeg prøvede at finde en distro, som havde
> standard VLC, MPlayer og kino (redigering) med alt tilhørende.

Totem er vist heller ikke default player i Ubuntu 9.10 længere. Det er i hvert
tilfælde SMPlayer der kommer op når jeg dobbeltklikker en film-fil, og jeg kan
ikke huske at det er noget jeg har sat op.

Tak til alle for hjælpen. Jeg er nu skiftet til vlc, og alt virker perfekt.

--

        |\     _,,,---,,_       Greetings, Jens
      |,4-  ) )-,_. ,\ (  `'-'  sslug@sslug
To iterate is human; to recurse, divine.
                                                       -- Robert Heller