at lave en SVCD

Hej

Jeg har redigeret en lille video vha openshot (kan anbefales, btw). Nu vil jeg gerne brænde resultatet på en CD så den kan spilles i en alm DVD-afspiller. Jeg prøvede at lave et "video project" i brassero, men den sagde noget med "not possible with the currently installed plugins", google fortalte om en masse frustrerede mennesker med samme problem, men gav ingen hints om en løsning.

Så: Hvordan kan jeg lettest brænde en eller flere videofiler, fx mpg, på en CD så resultatet bliver en SVCD der kan ses på en alm DVD-afspiller? Jeg forestiller mig at flere filer vil give forskellige "chapters" som man kunne springe imellem med "næste" og "forrige" på DVD'en, men ved ikke om det er muligt...

Alle inputs modtages med kyshånd!

--
Atte