Re: [TEKNIK] at lave en SVCD

Atte André Jensen wrote:

Dvs, jeg skal købe dvd-r, eller hvad? Hvad er dvd-ram?

Google på DVDRAM GSA-U10N gav bla:

http://www.alibaba.com/product-gs/208241755/HL_GSA_U10N_9_5mm_8X.html

Write:
8X DVD+R,DVD-R
4X DVD+RW,DVD-RW
2.4X  DVD+DL, DVD-DL
24X CD-R, 16X CD-RW

Så den kan det hele eller? Hvis "ja" og jeg skal lave DVD'er der virker i så mange afspillere som muligt, hvilken slags skal jeg så vælge?

--
Atte