mythtv p ? ASRock ION med Anysee E30 Combo+

Jeg kunne desv?rre ikke komme til install-fest i g?r aftes. Jeg har et
sp?rgsm?l som jeg sikkert kunne have f?et svar p? - s? nu kommer det
her.

Jeg k?rer mythtv-setup:

1. General - done
2. Capture Cards - done - DVB : /dev/dvb/adaptor0/frontend0
3. Video sources - her har jeg pr?vet med 'No grabber', 'EIT' og
'Denmark (xmltv)'
a: 'No grabber' - det er ikke lykkedes mig at f? noget puttet i myth
databasen af manuel vej.
b: 'EIT' - Danmark kan ikke v?lges - har pr?vet de andre. Scanning
starter men jeg f?r 'Timed out, no signal' og til sidst 'Failed to find
any channels'.
c: 'Denmark (xmltv)' - "getting list of channels: Parsing of undecoded
UTF-8 ......" fejl.

K?rer Lucid Lynx - med mythtv 0.23 fra.

Karsten

Karsten Bolding                    Bolding & Burchard ApS
Strandgyden 25                     Phone: +45 64422058
DK-5466 Asperup                    Fax:   +45 64422068
Denmark                            Email: sslug@sslug

http://www.findvej.dk/Strandgyden25,5466,11,3

Q: What is irony?
A: Almost the same as goldy and bronzy - just made of iron ...