Synkronisering af 20+ GB billeder

Hejsa

Jeg har "behov" for at have 20+ GB billeder på tre forskellige
computere, og kunne synkronisere dem sammen med en F-spot database.

Jeg er dog løbet ind i lidt problemer med hvordan jeg skal synke dem.
Pt. bruger jeg rsync, men jeg synes ikke det virker optimalt. Flytter
jeg f.eks. én mappe til en anden mappe, så skal hele den mappe uploades
og downloades igen ved sync. Derudover sker det tit at rsync tror at
alle filer skal hentes ned, selvom de ikke er ændret.

For at komme uden om disse problemer, overvejer jeg at bruge SVN. Jeg
ved det ikke ligefrem er det SVN er beregnet til, men det gør det muligt
at flytte massere af data rundt mellem mapper, uden der skal downloades
ekstra ved sync.

Er der nogen derude der kender til en bedre løsning?

mvh
Christoffer Kjølbæk

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2010-03-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]