Re: [TEKNIK] RAID 1 alerting

2010/2/3 Frank Larsen <sslug@sslug>:
> Kan ikke anbefale at du bruger denne model, da system requirements kun nævner gamle udgaver af Windows.

?
Der står: "# • MS Windows 98SE/Me/2000/NT 4.0/Server 2003/XP/Vista/Windows 7"

Jeg har nu ikke fattet mening med (billig) hardware raid endnu.
Hvorfor ikke software raid ?

/Martin

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2010-03-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]