Gmail ophørt med at virke på Firefo x 3.5.7/64bit

Hej alle i denne ubegrænsede kilde til visdom.

Gmail har hidtil virket fint for mig, men på min  Laptop, som kører
x86_64 udgaven af Firefox 3.5.7 er den tilsyneladende holdt op med at
virke i fredags.

På min 32 bit maskine, der kører der også kører SUSE 11.2 er der ingen
problemer , og heller ikke på 11.0 eller Windoze.

Jeg kan logge ind, og jeg kan se indholdet i mine forskellige mapper.

jeg kan ikke åbne de mails der ligger i mapperne

Jeg kan fint tilgå min normale gmailkonto med thunderbird, men  min
arbejdsmail, som jeg kun har adgang til via webinterfacet, den kan jeg
ikke bruge.

Google apps virker som den  plejer

Og jeg kan læse mails med reduceret funktionalitet med Konqueror

Har andre oplevet tilsvarende?'

Og hvad kan jeg gøre for at få det til at virke igen?

/esni

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2010-03-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]